60 توصیه برای افرادی که می خواهند شعری روح نواز بنویسند! (بخش چهارم)

45-  درباره انتظار شعر بگویید!

شما همچنین می توانید درباره انتظار شعر بگویید. تحقیقات نشان داده است که این نوع شعر گفتن می تواند به میزان بسیار بسیار زیادی به شما کمک کند تا شانستان را برای این که یک شعر خوب بگویید بیشتر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که شعر گفتن درباره انتظار می تواند یکی از بهترین شیوه هایی باشد که شما با استفاده از این شیوه می توانید دیدگاه خودتان را نسبت به شعر و دیدگاه دیگران را نسبت به شعر خودتان تغییر دهید. این یکی از جذاب ترین و بهترین مباحثی است که در شعرها وجود دارد. به عبارت دیگر وقتی که شما درباره انتظار شعر می گویید در حقیقت دارید درباره بخشی از چیزی که در نهاد تمام انسان ها وجود دارد شعر می گویید و بنابراین می توان گفت که چنین چیزی نباید برای شما تازگی داشته باشد. شعر گفتن درباره انتظار در حقیقت می تواند موضوعی باشد که شاید به صده های پیش برمی گردد. علت این موضوع این است که این انتظار در تمام نهاد انسان های مختلف وجود دارد و انگار تمام ما انسان ها همیشه انتظار چیزی را می کشیم. انتظار زمانی را می کشیم که همه چیز درست شود و البته خودمان هم درست نمی دانیم که این انتظار برای چیست ولی در نهایت می توان گفت که شعر گفتن درباره آن می تواند بسیار مفید باشد.

46-  درباره برف شعر بنویسید!

برف نیز می تواند یکی دیگر از سوژه ها و موضوعات مناسب برای شعر گفتن شما باشد. تحقیقات نشان داده است که شعر گفتن در رابطه با برف می تواند به شما کمک کند تا هم به آرامش بیشتری در زندگیتان برسید (چون برف نشان دهنده آرامش است و بنابراین شعر گفتن در این رابطه می تواند شما را آرام کند چون در این حالت شما به برف فکر می کنید) و هم این که باعث شوید که افرادی هم که شعر شما را می خوانند به آرامش برسند (به این دلیل که تحقیقات و مطالعات نشان داده است به مجردی که آن ها شعری را درباره موضوعی بخوانند که برایشان آرامش بخش است خودشان این احساس را خواهند داشت که به آرامش رسیده اند) بنابراین می توان گفت که شعر گفتن درباره برف می تواند یکی از بهترین سوژه ها برای این باشد که شما سعی کنید تا با استفاده از این سوژه به آرامش برسید. تحقیقات نشان داده است در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که دیدگاهتان نسبت به شعرها و مخصوصا نسبت به شعرهایی که خودتان گفته اید و می گویید نیز به میزان زیادی تغییر کند. چون در این حالت شما می توانید تجربه بیشتری در رابطه با شعر گفتن داشته باشید. دانشمندان می گویند این کار همچنین باعث می شود که شما توانایی های خودتان برای شعر گفتن درباره موضوعات طبیعی را نیز به میزان زیادی افزایش دهید (برف هم یک پدیده طبیعی است!)

47- علاوه بر شعر گفتن درباره صدای باران، می توانید درباره خود باران هم شعر بگویید!

شما می توانید علاوه بر این که درباره صدایی که باران دارد شعر بگویید درباره خود باران هم شعر بگویید. تحقیقات نشان داده است که شعر گفتن درباره باران هم می تواند درست همان اثری را بر روی ذهن مخاطبین شما داشته باشد که شعر گفتن درباره صدای باران دارد. بنابراین می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که شعر گفتن درباره صدای باران می تواند منجر به این شود که شما احساس بهتری نسبت به صداهای طبیعی پیدا کنید و شاعرانه تر نسبت به آن ها فکر کنید و شعر گفتن درباره خود باران هم می تواند باعث شود که شما نسبت به پدیده های طبیعی (که باران نیز یکی از پدیده های طبیعی است!) دیدگاه بهتری پیدا کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است وقتی که شما در این زمینه ها شعر می گویید می توانید انتظار داشته باشید که افرادی که شعرهای شما را می خوانند نسبت به این شعرها احساس بهتری داشته باشند چون در این حالت این شعرها در حقیقت با بخش هایی از ناخودآگاه این افراد ارتباط برقرار می کنند و بنابراین می توان گفت که با استفاده از این روش شما می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای این دارید که تبدیل به یک شاعر بهتری شوید و دیگران شعر شما را بهتر بخوانند. دانشمندان می گویند این کار می تواند منجر به این شود که شما به عنوان یک شاعر بهتر شناخته شوید و شعرتان مخاطبین بیشتری پیدا کنند.

48-  درباره ستاره های آسمان شعر بگویید!

شما همچنین می توانید درباره ستاره هایی که در آسمان وجود دارند شعر بگویید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به شما کمک کند تا نسبت به زندگی خودتان دیدگاه بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این حتی ممکن است باعث شود که شما در زندگی یک دیدگاه کلی نگر پیدا کنید. به عبارت دیگر وقتی که شما به آسمان نگاه می کنید متوجه می شوید که کره زمین و تمام افرادی که در آن هستند چقدر کوچک می باشند و همین موضوع باعث می شود که شما احساس کنید که در مقابل یک عظمت بزرگ قرار گرفته اید. همین موضوع باعث می شود که دیگر به بسیاری از اتفاقات کوچکی که ممکن است در زندگی شما افتاده باشد و شما آن ها را بزرگ می انگارید توجهی نداشته باشید. در حقیقت در این حالت شما به جای این که درخت را ببینید به جنگل نگاه می کنید. به این فکر می کنید که زندگی شما نسبت به عمری که از تاریخ گذشته است تنها یک جرقه ای بیشتر نمی باشد و بنابراین می توان گفت که دیدگاه وسیع تری نسبت به همه چیز پیدا می کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند حتی منجر به این شود که شما بتوانید با افرادی که شعر شما را می خوانند رابطه عاطفی بهتری برقرار کنید و بنابراین در این حالت می توان گفت که شعر شما مخاطبین بیشتری خواهد داشت.

49- درباره خورشید شعر بنویسید!

یکی دیگر از چیزهایی که شما می توانید درباره آن بنویسید و می توانید انتظار داشته باشید که به این شکل شعری که می نویسید به میزان زیادی جذاببیت داشته باشد این است که درباره خورشید بنویسید. تحقیقات نشان داده است که نوشتن درباره خورشید می تواند به شما کمک کند تا احساس شاعرانه خودتان را قوی تر کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که وقتی که شما به عنوان یک شاعر درباره خورشید می نویسید در حقیقت این توانایی را پیدا خواهید کرد برای این که بتوانید احساس شاعرانه ای را که دارید به دیگران القا کنید و البته همین کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا نسبت به دیگران یک دیدگاه مثبت تری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند به شما این توانایی را بدهد تا شعرهایی زیبا خلق کنید. وقتی که شما به عنوان یک شاعر درباره پدیده ای به نام خورشید شعر می گویید در حقیقت می توانید به عنصری در جهان اشاره کنید که نور و روشنایی و همچنین تمام گرمای کره زمین را تامین می کند بنابراین همین موضوع می تواند دست مایه بسیاری از شعرها شود برای این که شما بتوانید به بهترین شکل ممکن آن ها را بسرایید. نکته جالب دیگری که درباره خورشید وجود دارد این است که وقتی شما درباره آن صحبت می کنید در حقیقت می توانید از این موضوع که خورشید هر روز صبح طلوع می کند و هر روز بعد از ظهر غروب می کند استفاده هایی بسیار هنری و زیبا بکنید و به این شکل می توانید از این داستان شعرها و تشبیه هایی بسیار زیبا درست کنید.

50- درباره ماه شعر بنویسید!

شما می توانید علاوه بر نوشتن درباره خورشید درباره ماه هم شعر بنویسید. تحقیقات نشان داده است که نوشتن شعری درباره ماه نیز می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه خودتان را نسبت به حقیقت و واقعیت کم کم تبدیل کنید به دیدگاهی که هنری و شعری است. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما درباره ماه می نویسید می توانید انتظار داشته باشید که در این حالت بسیاری از زیبایی هایی را که این قمر کره زمین می تواند داشته باشد به شکلی کاملا مشخص بیان کنید و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای موفقیت در نوشتن یک شعر ناب داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که نوشتن شعر به این شکل می تواند همچنین به شما کمک کند تا نسبت به حقیقت های زندگی دیدگاه ادبی پیدا کنید. اطمینان داشته باشید وقتی که در رابطه با کره ماه می نویسید می توانید کاری کنید که افرادی که قرار است به عنوان مخاطبین شعرهای شما را بخوانند بتوانند به راحتی جلب شعرهایی شوند که شما آن ها را می خوانید و بنابراین شما می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای موفقیت بیشتر و بیشتر شود. از این رو درباره ماه شعر بنویسید.

51- درباره اولین تپش های قلبتان شعر بگویید!

شما همچنین می توانید درباره اولین تپش هایی که قلبتان دارد شعر بگویید. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به خودتان و همچنین نسبت به اطرافتان داشته باشید و شاعرانه تر به همه چیز نگاه کنید. این تپش ها می تواند به دلایل مختلفی در شما ایجاد شده باشد. به عنوان مثال ممکن است این تپش ها به این دلیل در شما ایجاد شده باشد که شما نسبت به یک موضوعی احساسی خوبی داشته اید و یا برعکس ممکن است این تپش ها به این دلیل بوده است که شما نسبت به یک موضوعی ناراحت بوده اید. در هر حال شما برای این که بتوانید این کار را انجام دهید می توانید از تمام دلایلی که باعث شده اند تا اولین تپش های شما ایجاد شود و شما آن را حس کنید بنویسید. به عنوان مثال یکی از مهم ترین دلایلی که شما برای اولین بار تپش های قلب خودتان را به صورت آشکارا حس کرده اید می تواند این باشد که شما با یکی از دوستان خودتان رابطه ای دوستانه در کودکی و یا در دوران دبیرستان برقرار کرده باشید و وقتی که این دوست برای مدتی از شما دور می شود قلب شما شروع به تپیدن کند و یا این تپش قلب شما ممکن است که به دلیل هیجاناتی ایجاد شده باشد که شما داشته باشید و مواردی از این قبیل. بنابراین فراموش نکنید که درباره تپش های قلبتان که آن ها را احساس کرده اید بنویسید.

52- درباره ترانه مورد علاقه تان بنویسید!

شما همچنین می توانید درباره ترانه مورد علاقه خودتان در شعرهایتان بنویسید. تحقیقات نشان داده است که نوشتن شعری درباره ترانه ای که شما آن را دوست دارید می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا برای این که بتوانید یک شعر پرمخاطب داشته باشید شانستان بیشتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که وقتی که شما در این زمینه شعر می نویسید شانستان برای این که بتوانید تعداد و گروه بیشتری از مخاطبین را نسبت به شعری که نوشته اید علاقه مند سازید بیشتر می شود چون در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که با این شعری که نوشته اید دیگران هم جلب ترانه ای که نوشته اید شوند و همچنین در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که آن ها به میزان بیشتری نسبت به احساسی که شما نسبت به این ترانه و به طور کلی آهنگ ها و ترانه های دیگر دارید آگاه شوند و همین موضوع می تواند باعث شود که شما شانس بیشتری برای موفقیت در کارتان داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این یکی از بهترین روش هایی است که شما می توانید به این روش کاری کنید که تعداد افرادی که به عنوان مخاطبین شعرهای شما را می خوانند به میزان زیادی افزایش داشته باشند. بنابراین تمام تلاشتان را برای این کار بکنید.

53-  در شعری که می نویسید روز ایده آلتان را متصور شوید!

 یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید انتظار داشته باشید که یک شعر خوب بنویسید این است که تمام تلاشتان را بکنید برای این که در طول این شعری که می نویسید روز ایده آلتان را متصور شوید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به روزگار خودتان داشته باشید و حتی این کار باعث می شود که شما خودتان هم به صورت بهتری روز ایده آل خودتان را بشناسید و بنابراین به این شکل می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید به این روز نزدیکتر شوید بیشتر می شود. این کار همچنین باعث می شود که شما بتوانید با استفاده از المان هایی که در چنین شعری وجود دارد این روز ایده آل را به دیگران هم نشان دهید و در نهایت می توانید انتظار داشته باشید که به این شکل شعری بنویسید که دیگران برای این که آن را بخوانند انگیزه بیشتری داشته باشند. تحقیقات نشان داده است که انجام دادن این کار همچنین می تواند باعث شود که شما شانس بیشتری برای این داشته باشید که در نوشتن شعر و مخصوصا شعرهایی که بیشتر جنبه های حقیقت و واقع گرایانه دارند وارد شوید. تحقیقات نشان داده است این کار همچنین می تواند به شما کمک کند تا نسبت به زندگی خودتان و زندگی دیگران دیدگاه بهتری داشته باشید.

54-  درباره خاطره مورد علاقه خودتان در دوران کودکی بنویسید!

 شما همچنین می توانید درباره خاطره مورد علاقه خودتان در دروان کودکی بنویسید. این کار می تواند به شما کمک کند تا نسبت به زندگی دیدگاه بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما نسبت به گذشته ای که دارید یک دیدگاه شاعرانه تری پیدا کنید و همچنین این کار می تواند منجر به این شود که شما این احساس را داشته باشید که دوباره با استفاده از این عشری که نوشته اید به گذشته سفر کرده باشید و چیزهای جدیدی را در این سفر خودتان به سمت گذشته کشف کرده باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند همچنین باعث شود که افرادی که قرار است تبدیل به مخاطبین شعر شما شوند نسبت به شعر شما احساس بهتری داشته باشند و حتی ممکن است آن ها بتوانند این شعر شما را با استفاده از احساس بهتری بخوانند.  دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که خواندن شعر شما برای این افراد می تواند منجر به این شود که آن ها بتوانند با خواندن شعر شما بخش هایی از گذشته و حتی کودکی های خودشان را در آن ببینند و بنابراین شما با این روش به آن ها نیز کمک می کنید تا بتوانند به گذشته و به کودکی های خودشان سفر کنند. بنابراین حتما این نکته را نیز برای نوشتن یک شعر زیبا فراموش نکنید!

55- درباره یکی از اسباب های های دوست داشتنی و مورد علاقه خودتان بنویسید!

 

شما همچنین در صورتی که برای این که برای موضوع شعری به دنبال موضوع و سوژه می گردید می توانید درباره یکی از اسباب بازی هایی بنویسید که در دوران کودکیتان داشته اید و این اسباب بازی را خیلی دوست داشته اید. نوشتن درباره این که اسباب بازی مورد علاقه شما چه بوده است نیز می تواند به عنوان یکی از سوژه هایی باشد که شما می توانید با استفاده از این سوژه کاری کنید که شعر شما به میزان زیادی خواندنی تر شود. به عبارت دیگر وقتی که شما می خواهید درباره اسباب بازی معروف خودتان بنویسید می توانید از احساسات زیادی استفاده کنید به این دلیل که این احساسات وقتی که یک کودک نسبت به اسباب بازی خودش علاقه احساس می کند کاملا طبیعی هستند و همین احساساتی که شما می توانید نسبت به اسباب بازی مورد علاقه خودتان داشته باشید می توانید تبدیل به یکی از سوژه های بسیار مناسب برای نوشتن شعر برای شما شود. از این رو توصیه می شود که حتما تمام تلاشتان را بکنید برای این که این موضوع را نیز به عنوان یکی از موضوعات بسیار مهم و اساسی به عنوان زمانی که می خواهید یک شعر زیبا بنویسید در نظر داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که فکر کردن به اسباب بازی که شما در دروان کودکی آن را خیلی دوست داشته اید می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا یک شعر زیبا بنویسید.

56- درباره خانه رویایی خودتان شعر بنویسید!

 شما همچنین می توانید نوشتن شعر درباره خانه رویایی خودتان را به عنوان یک سوژه انتخاب کنید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به شما کمک کند تا نسبت به خودتان دیدگاه بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این می تواند یکی از بهترین و کلیدی ترین کارهایی باشد که افراد که می خواهند تازه نوشتن شعر را آغاز کنند انجام دهند برای این که به این روش بتوانند شعرهایی بنویسند که تعداد افرادی که به عنوان خواننده شعر این شعرها را می خوانند زیاد شوند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند همچنین منجر به این شود که شما این توانایی را داشته باشید برای این که بتوانید در قالب شعر تمام انتظاراتی را که از یک خانه ای که فکر می کنید برای شما ایده آل و رویایی است در این شهر به تصویر بکشید. این کار همچنین می تواند به خود شما نیز این امکان را بدهد برای این که این توانایی را داشته باشید که خودتان هم به خوبی درک کنید که تصوری که از یک خانه ایده آل و رویایی دارید چیست و همین موضوع در بسیاری از موارد می تواند منجر به این شود که شاید شما در پی آن بر بیایید که چنین خانه ای را برای خودتان درست کنید. از این رو نوشتن درباره خانه رویای نیز می تواند سوژه خوبی برای شعر گفتن باشد.

57- درباره فیلم مورد علاقه خودتان شعر بگویید!

 شما همچنین می توانید درباره فیلم مورد علاقه خودتان شعر بگویید. این کار می تواند به شما کمک کند تا این فیلم را بهتر به یاد بیاورید و تمام لحظه های آن را و همچنین تمام دیالوگ های آن را در ذهن خودتان مرور کنید. این که شما بتوانید درباره فیلم مورد علاقه خودتان شعر بگویید می تواند به شما کمک کند تا هم به خودتان و هم به افرادی که شعرهای شما را می خوانند نشان دهید که دوست دارید تا نسبت به عالم هنر و عالم سینما (که به آن هنر هفتم هم گفته می شود!) بحث کنید و همین موضوع می تواند به شما کمک کند تا شانستان را برای این که بتوانید تبدیل به یک شاعر بهتر شوید به میزان زیادی افزایش دهید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا درباره فیلم مورد علاقه خودتان شعر بگویید این توانایی را پیدا می کنید که با تمام آرایه های ادبی که شعر گفتن می تواند داشته باشد در یک فاز جدیدی (که فاز مربوط به سینما و فیلم های سینمایی است) آشنا شوید و همین شعر گفتن درباره فیلم مورد علاقه خودتان باعث می شود که تعداد افرادی که شعر شما را می خوانند به میزان قابل توجهی افزایش پیدا می کنند. از این رو تمام تلاشتان را بکنید برای این که فیلم مورد علاقه خودتان شعر بگویید و فراموش نکنید که این شعر شما باید شامل تمام المان هایی که یک شعر خوب باید داشته باشد باشد.

58-  درباره غروب آفتاب شعر بگویید!

 شما علاوه بر این که می توانید برای این که یک شعر زیبا بنویسید درباره طلوع آفتاب شعر بگویید همچنین این توانایی را دارید که درباره غروب آفتاب هم شعر بگویید. تحقیقات نشان داده است این کاری که شما انجام می دهید می تواند به میزان زیادی بر روی کیفیت شعر شما تاثیر داشته باشد. به عبارت دیگر شعر گفتن درباره غروب آفتاب و شعر گفتن درباره زمانی که آفتاب غروب می کند می تواند منجر به این شود که شما نسبت به خودتان و همچنین نسبت به دنیایی که در اطرافتان وجود دارد یک دیدگاه مثبتی داشته باشید و بنابراین شما با شعر گفتن به این شکل می توانید انتظار داشته باشید که شانس بیشتری برای موفقیت در شعر گفتن نسبت به زمانی داشته باشید که درباره موارد دیگری که به دنیای مدرن نزدیکترند شعر می گویید. به عبارت دیگر شعر گفتن درباره زمانی که آفتاب غروب می کند می تواند در صورتی که از المان های خوبی در شعر استفاده کنید باعث شود که یکی از بیشترین و بهترین تاثیرها بر روی افرادی که شعر شما را می خوانند گذاشته شود به این دلیل که در این حالت شما سعی می کنید تا از تمام احساساتی که با انسان ها همراه است (و از زمانی که اولین انسان ها بوجود آمده اند در انسان ها بوجود آمده است) استفاده کنید و بنابراین بدون تردید این کار منجر به نتیجه های خوبی می شود! وقتی که شما درباره غروب آفتاب شعر می گویید در صورتی که بتوانید به اندازه کافی در این شعر از احساس استفاده کنید و در صورتی که بتوانید به اندازه کافی آن را به خوبی نشان دهید می توانید انتظار داشته باشید که بخش زیادی از افکار و احساسات افرادی را که این شعر را می خوانند تحت کنترل خودتان بگیرید و بنابراین به این شکل می توانید انتظار داشته باشید که دیگران نسبت به شعری که شما می خوانید واکنش هایی بسیار مثبت نشان دهند. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند یکی از بهترین کارهایی باشد که شما برای این که یک شعر خوبی بنویسید می توانید انجام دهید. با نوشتن شعر درباره غروب آفتاب شما می توانید در یک سطح بسیار گسترده ای با تمام این افرادی که شعر شما را می خوانند ارتباط برقرار کنید.

59- درباره گل ها شعر بگویید!

 یکی دیگر از کارهایی که شما می توانید انجام دهید برای این که شعرتان پرمخاطب باشد و تعداد افرادی که به عنوان خواننده شعر شما شعر شما را مطالعه می کنند بیشتر شوند این است که درباره گل ها شعر بگویید. تحقیقات نشان داده است که این نوع شعرها همیشه خواننده های زیادی داشته است و هنوز هم چنین است. به این معنی که هنوز هم تعداد افرادی که شعرهای شما را به این شکل می خوانند به مراتب زیادتر از بسیاری از افرادی است که شعرهایی را می خوانند که در آن ها مضامین دیگری مورد استفاده قرار گرفته است. تحقیقات نشان داده است که خواندن این شعرها می تواند به شما کمک کند تا نسبت به زندگیتان هم دیدگاه بهتری داشته باشید چون وقتی که شما درباره گل صحبت می کنید می توانید انتظار داشته باشید که نسبت به زندگی که دارید یک دیدگاه کل نگر و مثبتی داشته باشید و همین باعث می شود که ممکن است بسیاری از مشکلات زندگیتان را هم بتوانید با استفاده از همین دیدگاه مثبت نگر به خوبی حل نمایید. از این رو گفتن شعر درباره گل ها را فراموش نکنید!

60- عشق را فراموش نکنید!

 آخرین توصیه ای که می توان به افرادی کرد که می خواهند از ابتدا شروع کنند و یک شعر معنی دار و نابی بگویند این است که درباره عشق صحبت کنید. البته این توصیه از نظر رتبه بندی ما در پایانی ترین رتبه بندی قرار گرفته است و دلیل این موضوع هم این است که در نهایت به اهمیت بی حد و اندازه ای که عشق و صحبت کردن درباره عشق می تواند در شعر گفتن داشته باشد بپردازیم. تحقیقاتی که در زمینه این شعرها انجام گرفته نشان داده است که این موضوع یکی از مهم ترین موضوعاتی است که شما به عنوان افرادی که می خواهید شعر بگویید باید حتما به آن توجه کنید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که یکی از مهم ترین و همچنین کلیدی ترین ارکان و المانهایی که یک شعر می تواند داشته باشد عشق است و بدون وجود عشق اصلا بهتر است که شما به سراغ این کار نروید و خودتان را خسته نکنید!



[ دوشنبه 09 خرداد 1401 ] [ 12:14 ] [ روشنک ]