60 توصیه برای افرادی که می خواهند شعری روح نواز بنویسند! (بخش سوم)

29- درباره ایمان شعری بنویسید!

شما علاوه بر این که می توانید درباره خیانت کردن و مورد خیانت قرار بگیرید شعری بنویسید می توانید درباره ایمان نیز شعری بنویسید. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند منجر شود که تعداد افرادی که سعی می کنند تا شعر شما را بخوانند بیشتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام شده نشان داده است که نوشتن شعر درباره ایمان همچنین می تواند همان اثری را داشته باشد که نوشتن شعر درباره خیانت کردن دارد و ای بسا حتی بیشتر! در برخی از مطالعاتی که در این زمینه انجام گرفته تحقیقات نشان داده است افرادی که در زمینه ایمان و ایمان داشتن شعر می نویسند می توانند حتی نسبت به افرادی که در زمینه خیانت و خیانت کردن شعر بنویسند تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشند. از این رو می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که نوشتن شعر در زمینه ایمان داشتن می تواند باعث شود که شما به عنوان یک شاعر بتوانید شعرهایی بنویسید که به میزان بیشتری حمایت دیگران را نسبت به خودتان جلب کنید. تحقیقات دیگری که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که شما برای این که بتوانید یک شعر روح نوازی را بنویسید می توانید کاری کنید که این زمینه نوشتن یعنی ایمان را با استفاده از این شعرهایی که در این زمینه می نویسید در دیگران بهتر کنید. تحقیقات نشان داده است که نوشتن شعر در این زمینه همچنین ممکن است باعث شود که دیگران احساس خیلی بهتری نسبت به شما داشته باشند.

30-  درباره وفاداری ها شعر بنویسید!

یکی دیگر از شیوه های نوشتن شعر می تواند این باشد که شما در رابطه با وفاداری ها و دوستی های عمیق شعر بنویسید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که نوشتن شعر در این رابطه می تواند منجر شود که شما نسبت به خودتان و همچنین نسبت به دیگرانی که در کنارتان وجود دارند هم احساس بهتری داشته باشید. بر اساس مطالعاتی که دانشمندان انجام داده اند می توان انتظار داشت که افرادی نیز که در کنار شما قرار دارند وقتی که شعرهایی را می خوانند که شما در آن شعرها از وفاداری های میان انسان ها حرف می زنید ممکن است که نسبت به شما احساس بهتری پیدا کنند. تحقیقات همچنین نشان داده است که این وفاداری ها در صورتی که به شکل شعری در بیایند می توانند به میزان زیادی به شما کمک کنند تا دیدگاه بهتری را نسبت به همین ارزش های اخلاقی و وفادارانه در شعر به دیگران بدهند و بنابراین شما خودتان با استفاده از شعرهایی که نوشته اید باعث خواهید شد که دیگرانی هم که شعرهای شما را می خوانند به راحتی این توانایی را پیدا کنند تا این دیدگاه را نسبت به وفاداری ها در روابط مختلف کاری و دوستی و زناشویی داشته باشند و بنابراین می توان نتیجه گیری کرد که با این کار شما می توانید علاوه بر این که شعرهای خوبی بگویید بلکه به جامعه خودتان هم می توانید کمک کنید.

31-  برای نوشتن یک شعر خوب نیاز است که قلب خودتان را از بدی ها پاک کنید!

یکی دیگر از توصیه هایی که برای این که یک شعر خوب بنویسید به شما می شود این است که سعی کنید تا جایی که می توانید قلب خودتان را از تمام بدی هایی که ممکن است وجود داشته باشد پاک کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما می توانید این کار را بکنید می توانید انتظار داشته باشید که توانایی شما برای این کار نوشتن شعر به میزان زیادی بیشتر شود.  شما باید این موضوع را به خوبی بدانید که برای این که بتوانید قلب خوبی داشته باشید در ابتدا نیاز است که تمام بدی هایی را که فکر می کنید قلب شما را (که در حقیقت مرکز احساسات شما است) کدر می کنند از بین ببرید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی منجر به این شود که دیدگاه شما نسبت به زندگی بهتر شود. دانشمندانی که در زمینه شعرشناسی و ادبیات کار می کنند و افرادی را که شعر می گویند مورد بررسی قرار می دهند بر این باورند وقتی که شما سعی می کنید تا به عنوان یک شاعر شعر بگویید در ابتدا به اولین چیزی که فکر می کنید احساساتتان است و از آنجایی که در آن زمان برای این که یک شعر خوب بگویید نیاز دارید تا احساسات پاک و خالصی داشته باشید؛ بنابراین می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که شما برای این که بتوانید تبدیل به یک شاعر خوب شوید نیاز دارید تا قلب خودتان را از تمام آلایش هایی که ممکن است در این راه وجود داشته باشد پاک کنید. در این حالت می توانید با کمال آرامش به اندازه کافی بر روی موضوع مورد نظر تسلط پیدا کنید.

32-  یاد بگیرید که چگونه تمرکز کنید!

شما علاوه بر این که باید تلاش کنید تا قلب و احساساتی که دارید نسبت به افکار و احساسات منفی پاک شود؛ نیاز دارید تا به میزان زیادی بر روی کاری که می کنید تمرکز کنید. این تمرکز کردن می تواند منجر به این شود که کار شما خیلی بهتر از آن چیزی که فکرش را می کرده اید انجام شود چون در این حالت شما برای این کار به اندازه کافی انرژی گذاشته اید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده اند که تمرکز کردن می تواند یکی از مهم ترین پارامترهایی باشد که شما برای این که بتوانید یک شعر ناب و خوب را بگویید باید به آن توجه کنید. در صورتی که شما به اندازه کافی بر روی کار خودتان تمرکز نداشته باشید ممکن است در مراحل آینده کاری دچار مشکل شوید. تحقیقات نشان داده است که این کار حتی ممکن است باعث شود که شما ذهنیت و دیدگاه بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید چون تمرکز کردن یکی از مهم ترین مهارت هایی است که می توانید آن را به خوبی یاد بگیرید. بنابراین تمام تلاشتان را بکنید تا این مهارت را به خوبی یاد بگیرید.

33- درباره پرواز کردن شعری بنویسید!

شما همچنین می توانید درباره پرواز کردن شعر بنویسید. پرواز کردن یکی از رویاهای دیرین بشری است و شما می توانید که با استفاده از این روش شعری زیبا بنویسید. شما می توانید به راحتی خودتان را تصور کنید که در حال پرواز کردن می باشید و همین موضوع می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا یک احساس خوب را بتوانید به دیگران بدهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که پرواز کردن می تواند منجر به این شود که شما بتوانید به عنوان یک انسان به آرزوی دیرینه ای که دارید جامه عمل بپوشانید (که البته این آرزویی است که تمام انسان ها از ابتدای تاریخ داشته اند!) بنابراین در صورتی که بتوانید این پرواز کردن را به صورت شعری در بیاورید می توانید انتظار داشته باشید که این شعر شما با نتیجه های بسیار خوبی همراه شود. تحقیقاتی که دانشمندانی که در زمینه شعرشناسی کار می کنند به انجام رسانده اند نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا درباره رویای دیرینه ای که انسان ها دارند یعنی پرواز کردن شعر بگویید و زمانی که سعی می کنید تا خودتان را در این موقعیت قرار دهید برای این که در این زمینه شعری بگویید می توانید انتظار داشته باشید که ذهن و احساس و همچنین قلب بسیاری از افرادی که شعر شما را م خوانند را با خودتان هماهنگ کرده باشید. تحقیقات نشان می دهد که انجام دادن این کار همچنین می تواند منجر شود که شما نسبت به خودتان هم حس بهتری داشته باشید و احساس و شور و حال شاعرگونه در شما بیشتر شود.

34- در خودتان به دنبال عمیق ترین احساسات انسانیتان باشید!

شما به عنوان یک شاعری که قصد دارد تا یک شعر خوب بگوید باید سعی کنید تا در خودتان به دنبال عمیق ترین احساسات انسانی باشید. تحقیقات نشان داده است که بودن به دنبال این احساسات می تواند منجر به این شود که شما بتوانید بهتر شعر بگویید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که یک شاعر تنها زمانی می تواند شعرهایی خوب بگوید که تمام تلاش خودش را بکند برای این که بتواند در خودش به دنبال این عمیق ترین احساساتی بگردد که ممکن است وجود داشته باشد. در غیر این صورت احساساتی که او خواهد داشت غیر خالص می شوند و وقتی که شاعری دارای احساساتی غیرخالص باشد این که بتواند این احساسات را به دیگران هم انتقال دهد غیر خالص می شود و بنابراین نمی توان انتظار داشت که در چنین حالتی یک چنین شاعری بتوانید به اندازه کافی در حرفه خودش موفق شود. از این رو بهترین کاری که می توانید انجام دهید این است که تمام تلاش خودتان را بکنید برای این که احساساتی که دارید را به صورت خالص به دیگرانی که می خواهید احساسات شما را درک کنند انتقال دهید. این کار باعث می شود که شما بتوانید شانس بیشتری برای بهتر شعر گفتن داشته باشید.

35-  درباره خاطرات مورد علاقه تان شعر بنویسید!

شما همچنین می توانید در رابطه با خاطرات مورد علاقه ای که دارید شعر بنویسید. به عنوان مثال این خاطرات مورد علاقه شما می تواند مربوط به زمانی باشد که به یک مسافرتی رفته اید و به نظرتان این مسافرت از هر لحاظی خوب آمده است و به شما خیلی خوش گذشته است. شما می توانید با استفاده از برخی از المان هایی که در گفتن شعر در استفاده از آن ها دستتان باز است (که البته ممکن است این ها المان های تخیلی نیز باشند) به گفتن شعر بپردازید و سعی کنید تا با استفاده از این شعرها تمام تلاش خودتان را بکنید برای این که احساسی را که شما در آن زمان داشته اید به راحتی به افرادی که به عنوان خواننده شعر شما را می خوانند القا کنید. به عنوان مثال در صورتی که در این سفری که داشته اید احساس خوبی نسبت به خودتان داشته اید و یا این که با فردی آشنا شده اید که این فرد تبدیل به دوست خوبی برای شما شده است می توانید انتظار داشته باشید که وقتی که درباره این موضوع شعری بنویسید شانس این که بتوانید این شعر را بهتر و با کیفیت بهتری خلق کنید بیشتر می شود. چون در این حالت شما به همراه این شعر بخشی از احساسات خودتان را برای افرادی که به عنوان خواننده شعر شما را می خوانند به اشتراک گذاشته اید و این کار می تواند به نوبه خودش تاثیر مستقیمی بر کیفیت شعر نویسی شما داشته باشد.

36- بخشی از قلب خودتان را در این شعری که می نویسید با دیگران به اشتراک بگذارید!

یکی دیگر از اصول نوشتن شعر این است که شما می توانید برای این که میزان اثربخشی این شعر را بیشتر کنید بخشی از قلب خودتان را در این شعر به اشتراک بگذارید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شانس شما برای این که بتوانید در این کار موفق شوید افزایش پیدا کند. وقتی که شما احساساتی را که دارید به همراه این شعر به اشتراک می گذارید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که در نوشتن شعر موفق تر شوید بیشتر و بیشتر شود. تحقیقات همچنین نشان داده است این حرف قدیمی که گفته می شود "سخنی که از دل برآید به دل نشیند" کاملا درست است. به عبارت دیگر وقتی که شما می خواهید برای دیگران شعری بگویید در صورتی که این شعر از عمیق ترین بخش های وجود شما بلند شده باشد می توانید انتظار داشته باشید که بر روی عمیق ترین بخش های وجودی افرادی که این شعر را می خوانند هم تاثیر خواهد گذاشت. بنابراین در صورتی که می خواهید شعر خوبی نوشته باشید باید کاری کنید که این شعر خوب از عمیق ترین بخش های وجودی شما بلند شده باشد تا بتوانید انتظار داشته باشید که با مخاطبین نیز ارتباط برقرار کند و بر روی آن ها تاثیر داشته باشد. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند بر روی آن ها اثر زیادی داشته باشد.

37- درباره یک فرودگاه شعر بنویسید!

یکی دیگر از نکته هایی که شما برای این که یک شعر خوب و ناب بنویسید می توانید به آن توجه کنید این است که درباره یک فرودگاهی شعر بنویسید که به عنوان مثال برای مدتی در آن معطل شده اید. این کار می تواند تاثیر زیادی بر روی این داشته باشد که شما بتوانید دیدگاهتان را نسبت به شعرهایی که می نویسید و یا حتی نسبت به خودتان بهتر کنید. تحقیقات نشان داده است این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید بهتر از گذشته به زندگی خودتان نگاه کنید. این کار حتی باعث می شود که شما شعرهای بهتری را نیز بنویسید. به عنوان مثال فرض کنید که شما تصمیم گرفته اید که با استفاده از هواپیما از یک شهری به شهر دیگر و یا از یک کشوری به کشوری دیگر حرکت کنید. در این حالت شما برای این که بتوانید سفر خوبی داشته باشید می توانید یک قلم و کاغذ به همراه داشته باشید و شروع به نوشتن درباره اتفاقاتی کنید که ممکن است در این هواپیما و یا به طور کلی در طول این سفر برای شما اتفاق بیفتد. یکی از بخش های این سفر این است که ممکن است شما مجبور شوید تا برای مدتی در فرودگاه متوقف شوید برای این که ممکن است هواپیمای شما تاخیر داشته باشد یا به طور کلی ممکن است که مشکلاتی دیگر برایتان ایجاد شود. همین موضوع می تواند زمینه خوبی را فراهم کند برای این که همزمان که در فرودگاه نشسته اید درباره محیط آنجا و انتظاری که می کشید شعر بگویید.

38-  سعی کنید تا با قلب مردم ارتباط برقرار کنید!

شما وقتی که شعر می گویید باید تلاش کنید تا با قلب انسان هایی که قرار است شعر شما را بخوانند ارتباط برقرار کنید. تحقیقات نشان داده است به این کار ارتباط ذهنی می گویند که تمام شاعران سعی می کنند تا با افرادی که شعرهایشان را می خوانند برقرار کنند. در این حالت شما برای این که بتوانید در کار گفتن شعر موفق شوید باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که این شانس را داشته باشید تا با قلب انسان هایی که قرار است برای آن ها شعری بگویید ارتباط برقرار کنید. در این حالت آن ها هم شما را به عنوان یک شاعر خوب قبول خواهند کرد و بنابراین می توان گفت که یک چرخه خوبی ایجاد می شود که شما می توانید به عنوان شاعر بیشترین سود را از آن ببرید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما به عنوان یک شاعر کار می کنید بهترین کاری که می توانید انجام دهید برای این که با قلب مردم ارتباط برقرار کنید این است که سعی کنید تا از ته قلب خودتان صحبت کنید چون در این حالت آن ها به خوبی می توانند شما را درک کنند و بنابراین در این حالت ارتباط گرفتن شما به قلب افرادی که شعر شما را می خوانند به مراتب آسان تر از زمانی خواهد بود که شما آن ها را درک نکنید و بخواهید تا با تکنیک های مختلف توجهشان را جلب کنید!

39- در برخی از موارد می توانید از عنصر تکرار در شعر استفاده کنید!

در برخی از موارد شما می توانید برای این که شعر خودتان را زیباتر کنید از عنصر تکرار استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما این کار را انجام می دهید در حقیقت می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید شعری داشته باشید که از نظر ادبی بهتر است را به میزان زیادی افزایش می دهید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که چنین افرادی می توانند به راحتی شعرهایی بنویسند که تعداد افرادی که آن ها را می خوانند خیلی زیاد باشند. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده کردن از عنصر تکرار می تواند به شما کمک کند تا به میزان زیادی نسبت به شعری که نوشته اید احساس خوبی داشته باشید چون در این حالت شعر شما از یکی از بهترین ویژگی هایی که یک شعر باید داشته باشد بهره مند می شود و آن هم تکرار است. تحقیقات همچنین نشان داده است که این شعر می تواند به شما کمک کند تا تعداد خواننده های بیشتری داشته باشید. روان شناسان و افرادی که در زمینه شعر کار می کنند بر این باورند که در چنین حالت هایی می توان گفت که استفاده کردن از این شعرها می تواند باعث شود که شما در کار نوشتن شعر تجربه بیشتری پیدا کنید و علاوه بر آن این کار می تواند باعث شود که دیگران هم نسبت به شعر شما دیدگاه بهتری داشته باشند.

40-  درباره فردی غریبه که اخیرا با او برخورد کرده اید شعر بنویسید!

یکی دیگر از چیزهایی که می تواند برای شعر نوشتن شما سوژه و موضوع خوبی باشد این است که در رابطه با فردی شعر بنویسید که به تازگی با او برخورد کرده اید. تحقیقات نشان داده است که نوشتن شعر درباره چنین فردی می تواند به شما کمک کند تا با توجه به برخی از جنبه های روانی شعر گفتن شانس خودتان را برای موفقیت در این حال بیشتر کنید. تحقیقات همچنین نشان داده است وقتی که سعی می کنید تا درباره یک فرد غریبه ای شعر بگویید می توانید انتظار داشته باشید که از برخی از پارامترهایی که در شعر وجود دارد و می تواند به شما کمک کند تا احساس کنجکاوی را در بشر بیشتر کند استفاده کنید. به عبارت دیگر در این حالت شما می توانید با استفاده از برخی از پارامترهای شعری، کاری کنید که این احساس کنجکاوی که یکی از مهم ترین و کلیدی ترین احساسات در بشر است در شما بیشتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما احساس کنجکاوی را در افراد دیگری که شعر شما را می خوانند بر می انگیزانید می توانید انتظار داشته باشید که این افراد برای این که شعر شما را بخوانند بیشتر جلب می شوند و بنابراین می توان انتظار داشت که شانس شما برای این که شعر بهتری بگویید و تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید به مراتب بیشتر خواهد شد.

41- درباره صدای زنگ در شعر بگویید!

یکی دیگر از سوژه هایی که شما می توانید برای شعر خودتان پیدا کنید این است که درباره صدای زنگ در و یا به صورت کلی درباره صدای زنگ شعر بگویید.تحقیقات نشان داده است که این کار منجر می شود که شما می توانید این شانس را داشته باشید که به میزان بیشتری شعرهایی اثرگذار را بگویید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که شعر گفتن در رابطه با صدای زنگ در می تواند در بسیاری از موارد به شما کمک کند تا دیدگاه بهتری نسبت به شعر خودتان داشته باشید و شعر بهتری هم بگویید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما به عنوان یک شاعر سعی می کنید برای موضوع شعری خودتان چیزی مانند صدای زنگ در و یا به طور کلی صدا را انتخاب کنید می توانید انتظار داشته باشید که در این حالت احتمال این که بتوانید به نتیجه بهتری برای شعرتان برسید بهتر از زمانی می شود که شما سعی می کنید تا درباره چیزهای دیگر شعر بگویید. تحقیقات نشان داده است که این کار همچنین باعث می شود که احتمال این که افرادی که به عنوان مخاطبین به شعر شما علاقه پیدا کنند بیشتر می شود. همان طور که در گذشته اشاره شد شما به عنوان یک شاعر باید تمام تلاشتان را بکنید برای این که از ساده ترین چیزها نکته هایی شعری درآورید و این هم یکی از این موارد است.

42- درباره صدای پرندگان شعر بنویسید!

شما همچنین می توانید درباره صدایی که پرندگان دارند شعر بنویسید. این صدا می تواند صدای گنجشکهایی باشد که صبح ها به سر و صدا می پردازند و حتی می تواند صدای پرنده هایی باشد که کمتر کسی درباره آن ها شنیده است. به عنوان مثال می توانید به دشت هایی بروید که در آن ها کمتر کسی می رود و در آنجا به صداهایی گوش کنید که مربوط به پرنده هایی هستند که به این شکل صدا می کنند. همچنین شما می توانید از صدای کلاغ ها بهترین شعرها را بنویسید. شما برای این که در کار نوشتن شعر موفق باشید باید تمام تلاش خودتان را بکنید برای این که منظره هایی را متصور شوید که با استفاده از این منظره ها شعرهای خوبی را بنویسید. یکی از بهترین روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش ها این کار را انجام دهید این است که هر روز صبح خیلی زود از خواب بیدار شوید و به سمت باغ و یا پارک ها و یا محله هایی بروید که در آنجا صدای پرندگان را می شنوید. در این حالت می توانید انتظار داشته باشید که به راحتی با استفاده از این احساس شاعرانه ای که دارید از این صداها استفاده کنید و برای خودتان یک شعری را بگویید که می تواند طرفداران زیادی داشته باشد. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید شعرهای بسیار زیبایی بنویسید که طرفداران بسیار زیادی داشته باشند.

43-  درباره صدای آب دریا شعر بنویسید!

یکی دیگر از چیزهای دیگری که شما می توانید درباره آن شعر بنویسید صدای دریا است. دانشمندان زیادی هستند که در زمینه شعر گفتن کار می کنند. آن ها بر این باورند که نوشتن شعر درباره دریا و صدایی که از امواج این دریا به گوش می رسد می تواند یکی از بهترین و مناسب تری سوژه ها برای افرادی باشد که می خواهند شعر بگویند و مخصوصا این سوژه می تواند برای افرادی که به تازگی این کار را شروع کرده اند بسیار مناسب باشد. شما می توانید درباره صدایی شعر بنویسید که می تواند ناشی از امواج دریا باشد. شما برای این که درباره صداهای دریا شعر بنویسید می توانید خودتان هم به ساحل دریا بروید (البته در صورتی که برایتان مقدور است می توانید این کار را بکنید و در صورتی که برایتان مقدور نیست می توانید فیلم هایی را مشاهده کنید که در این فیلم ها دریا را نشان می دهند و از صدایی که در این فیلم ها مربوط به دریا است الهام بگیرید) و به صدای دریا گوش کنید. تحقیقات نشان داده است که صدای دریا می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افرادی که می خواهند احساساتی شوند و مخصوصا افرادی که برای این که احساساتی شوند انتخاب می کنند که شعر بخوانند داشته باشد و بنابراین در صورتی که شما درباره ساحل دریا بنویسید می توانید انتظار داشته باشید که این افراد را به راحتی جلب خودتان می کنید و بنابراین می توان گفت که شعرهای خوبی می نویسید.

44-  درباره صدای باران بنویسید!

نوشتن شعری درباره صدای باران نیز می تواند بسیار رمانتیک باشد به گونه ای که می تواند باعث شود که شعر شما از تعداد خواننده های بسیار زیادی برخوردار باشد. تحقیقات نشان داده است وقتی که شما درباره صدای باران می نویسید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید احساساتتان را به دیگران منتقل کنید خیلی بیشتر می شود. این موضوع مخصوصا زمانی تشدید می شود که شما بتوانید برای این صدای باران توصیف ها و همچنین تشبیه هایی شاعرانه پیدا کنید. به عنوان مثال می توانید درباره صدای بارانی که پشت پنجره بر در می کوبد بنویسید. این کار باعث می شود که بتوانید توجه مخاطبینی که شعرتان را می خوانند به خودتان جلب کنید. به عنوان مثال می توانید این صدای بارانی را که پشت پنجره است به "لالایی باران" تشبیه کنید و این خودش می تواند باعث شود که افرادی که به عنوان مخاطبین شعر شما را می خوانند نسبت به این تشبیه احساس خوبی داشته باشند. و یا این که ممکن است این صدا را به چیزهای دیگری تشبیه کنید. تحقیقات نشان داده است که وقتی که شما از عنصر صدایی که در اثر باران ایجاد شده است استفاده می کنید می توانید شانس خودتان را برای این که دیگران را قانع کنید برای این که شما را بهتر درک کنند افزایش می دهید و در نهایت احتمال این که آن ها شعر شما را بخوانند را هم به میزان خیلی زیادی بیشتر از گذشته خواهید کرد.



[ دوشنبه 09 خرداد 1401 ] [ 11:59 ] [ روشنک ]