60 توصیه برای افرادی که می خواهند شعری روح نواز بنویسند! (بخش دوم)

13- درباره آخرین باری که گریه کردید بنویسید!

شما برای این که احساسات خودتان را بتوانید بهتر بر روی صفحه کاغذ بیاورید تا دیگران آن را درک کنند می توانید درباره آخرین کاری بنویسید که گریه کرده اید. این کار می تواند به میزان زیادی باعث شود که شانس شما برای این که بتوانید توجه مخاطبین و افرادی که شعر شما را می خوانند را به خودتان جلب کنید بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است که نوشتن شعری در رابطه با زمانی که شما برای آخرین بار گریه کرده اید می تواند تاثیر زیادی بر روی احساساتی شدن این شعر داشته باشد. گریه کردن فرآیندی است که زمانی اتفاق می افتد که شما سرشار از احساسات می شوید و بنابراین می توان گفت که وقتی که شما شعری در این رابطه می نویسید می توانید انتظار داشته باشید که این شعر بسیار احساسی باشد چون درباره زمانی است که شما سخت احساساتی شده اید. بنابراین نوشتن شعری در رابطه با زمانی که شما برای آخرین بار گریه کرده اید می تواند منجر به این شود که شما تا حدود زیادی بتوانید توجه افرادی را که به عنوان مخاطبین شعر می خوانند را به خودتان جلب کنید و حتی در بسیاری از موارد در صورتی که این توانایی را داشته باشید که این شعر را برای آن ها به خوبی بنویسید می توانید آن ها را نیز به گریه بیندازید! پس این کار می تواند بر روی احساسات آن ها تاثیر زیادی داشته باشد.

14-  درباره چیزی بنویسید که آن را گم کرده اید!

یکی دیگر از روش هایی که با استفاده از آن شما می توانید انتظار داشته باشید که یک شعر معنی دار بنویسید این است که سعی کنید تا درباره یکی از چیزهایی که در زندگی گمش کرده اید بنویسید. تحقیقات نشان داده است که این نوع شعر نوشتن نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی افرادی داشته باشد که قرار است به عنوان مخاطبین شعر شما را بخوانند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند این کار می تواند منجر به این شود که شما بتوانید با راحتی شانستان را برای این که شعری پرمخاطب داشته باشید بیشتر کنید. این موضوع به این دلیل است که به طور کلی گم کردن یکی از چیزهایی است که وقتی به خوبی به آن بپردازید می توانید آن را با برخی از نیازهایی که انسان ها در زندگیشان دارند ارتباط دهید. به عبارت دیگر در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که وقتی درباره چیزی صحبت می کنید که آن را گم کرده اید در حقیقت می توانید با استفاده از برخی از المان ها و پارامترهایی که وجود دارد آن را به سمت یکی از نیازهای اساسی انسان ها سوق دهید و بنابراین می توانید انتظار داشته باشید که به این روش توجه و تمرکز افرادی که که شعر شما را می خوانند به سمت خودتان جلب کنید. از این رو این هم یکی از بهترین روش ها برای نوشتن یک شعر تاثیرگذار خواهد بود.

15-  زمانی را به یاد بیاورید که شدیدا ترسیده بودید!

یکی دیگر از روش هایی که شما با استفاده از این روش می توانید یک شعر خوب بنویسید این است که سعی کنید تا زمانی را به یاد بیاورید که شدیدا ترسیده بودید. تحقیقات نشان می دهند این کار می تواند به شما کمک کند تا شانس بیشتری برای این داشته باشید که شعری بنوسید که تعداد زیادی از افراد آن را بخوانند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند وقتی که شما درباره زمانی بنویسید که شدیدا ترسیده بودید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که بتوانید با احساسات و عواطف افرادی که شعر شما را می خوانند ارتباط برقرار کنید بیشتر می شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار همچنین می تواند منجر به این شود که شما این توانایی را داشته باشید برای این که بتوانید با ذهن ها و همچنین با قلب های افرادی که شعر شما را می خوانند ارتباط برقرار کنید به این دلیل که این ترسیدن ها می تواند برای همه ما انسان ها اتفاق بیفتد و بنابراین می تواند چیزی باشد که تمام ما انسان ها می توانیم با آن دست و پنجه نرم کنیم. از این رو می توان گفت که ترسیدن می تواند یکی از بهترین سوژه ها برای شما باشد که می خواهید درباره چیزی شعر بگویید و به این روش می توانید انتظار داشته باشید که تعداد مخاطبین شما به میزان قابل توجهی زیاد شوند.

16- درباره زمانی بنویسید که از خودتان شجاعت به خرج داده اید!

یکی دیگر از چیزهایی که می توانید درباره آن بنویسید و انتظار داشته باشید که مخاطبین زیادی پیدا کنید این است که درباره زمانی بنویسید که در موقعیتی قرار گرفته اید و برای این که از این موقعیت خارج شوید شجاعت به خرج داده اید. این کار نیز می تواند تاثیر بسیار زیادی بر ذهن دیگرانی داشته باشد که قرار است شعر شما را بخوانند. در حقیقت این کار نیز می تواند باعث شود که تعداد افرادی که شعر شما را می خوانند به میزان زیادی بیشتر شود. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است این کار می تواند منجر به این شود که این افراد به نوبه خودشان با شما احساس همزادپنداری کنند چون این حالت نیز درست مانند حالت قبلی حالتی است که می تواند برای تمام افراد پیش بیاید و بنابراین در صورتی که شما بخواهید به عنوان شاعر به یکی از حالت هایی که در این وضعیت قرار گرفته بودید اشاره کنید می توانید انتظار داشته باشید که شانستان برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. تحقیقات همچنین نشان داده است که استفاده کردن از این روش برای شعر گفتن می تواند منجر به این شود که شما سعی کنید تا زمینه خودتان را برای این که در آینده هم بتوانید شعرهای بهتری بگویید به میزان زیادی افزایش دهید و بتوانید شعرهای بهتری در آینده بگویید.

17- درباره طبیعت شعر بنویسید!

یکی از بهترین روش ها برای نوشتن شعر این است که شما سعی کنید تا از طبیعتی که در اطرافتان وجود دارد الهام بگیرید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند باعث شود که شما شعرهایی بسیار زیبا بنویسید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که نوشتن شعر درباره طبیعت می تواند به شما به میزان زیادی کمک کند تا هم طبع شعری را که در درونتان وجود دارد بهتر کنید و هم این که کاری کنید که احساسات شاعرانه شما خیلی بیشتر و بهتر شوند. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که نوشتن شعرهایی که در رابطه با طبیعت می باشند می توانند همچنین به شما کمک کنند تا نسبت به دنیایی که در اطرافتان وجود دارد (که در حقیقت همین دنیای طبیعت است) دیدگاه بهتر و مفیدتری داشته باشید. وقتی که شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا برای اولین بار شعر نوشتن را آغاز کند طبیعت را به عنوان سوژه ای برای نوشتن شعرهایتان انتخاب می کنید می توانید انتظار داشته باشید که در این حالت تبدیل به فردی کاملا مثبت گرا می شوید. فردی که به طبیعت و چیزهایی که در آن وجود دارد به میزان زیادی اهمیت می دهد و همین باعث می شود که شما نسبت به گذشته یک دیدگاه هنری بهتری داشته باشید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که این روندی است که اکثر شعرای معروف جهان این روند را طی نموده اند.  طبیعت می تواند جلوه های بسیار شیرین و زیبایی داشته باشد و می تواند این جلوه ها را به شما نشان دهد و در صورتی که شما فردی باشید که این دیدگاه زیبا شناسی را در خودتان تقویت کنید می توانید انتظار داشته باشید که به راحتی از این جلوه های زیبای طبیعت چیزهایی را برای خودتان ایجاد می کنید که می تواند در شعرهایتان به شما به میزان بسیار زیادی کمک کند. به عنوان مثال می توانید درباره درختان و گل ها و همچنین زمان سپیده دم شعر بگویید.

18-  درباره شخصی در تاریخ بنویسید که شما را تحت تاثیر قرار داده است!

یکی دیگر از شیوه هایی که شما می توانید با استفاده از این شیوه کاری کنید که شعرهایی که می نویسید به میزان زیادی خواندنی باشند این است که در رابطه با شخصی در تاریخ بنویسید که فکر می کنید این شخص شما را تحت تاثیر قرار داده است. در ابتدا این کار ممکن است برای شما کمی دشوار باشد ولی حقیقت این است که وقتی کمی در ذهن خودتان به کاوش بپردازید متوجه می شوید که می توانید به راحتی این شخص مورد نظر را پیدا کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که در این حالت شما می توانید انتظار داشته باشید که این شخص مورد نظر تبدیل به یک سوژه ای بسیار مناسب برای شعرهایی شود که شما قرار است بگویید و بنابراین به این شکل می توانید شعرهای زیبا بسرایید.

19- درباره دوست ایده آل خودتان بنویسید!

شما همچنین می توانید درباره دوست ایده آلی که فکر می کنید باید وجود داشته باشد بنویسید. این کار می تواند تا حدود زیادی به شما کمک کند تا حتی دیدگاهی که خودتان نسبت به فردی که فکر می کنید می تواند بهترین دوست شما باشد داشته باشید تغییر کند. به عبارت دیگر در این حالت شما می توانید هم به خودتان و هم به افرادی که به عنوان خواننده شعر شما را می خوانند به خوبی نشان دهید که یک دوست ایده آل از دیدگاه شما می تواند چه مزیت هایی داشته باشد. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که داشتن یک دوست ایده آل می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا دیدگاه خودتان را نسبت به زندگی مثبت تر کنید. وقتی که شما یک دوست خوبی دارید می توانید انتظار داشته باشید که این دوست خوب چیزهای زیادی را به زندگی شما اضافه کند. چیزهایی که شما تا قبل از این که با این فرد آشنا شوید نداشته اید. بنابراین در صورتیکه دوست ایده آل شما و ویژگی هایی که این دوست می تواند داشته باشد بتواند یکی از موضوعاتی باشد که در رابطه با آن شعر می گویید می توانید انتظار داشته باشید که شعری که می گویید مخاطبین زیادی داشته باشد و بنابراین می توان انتظار داشت که شانس شما برای این که بتوانید تعداد افرادی را که شعر شما را می خوانند بیشتر کنید به میزان زیادی افزایش پیدا کند. از این رو یک دوست ایده آل می تواند سوژه خوبی برای موضوع شما برای نوشتن شعری ناب باشد.

20-  درباره لحظه به لحظه زندگی معمولی که دارید بنویسید!

شما همچنین می توانید انتظار داشته باشید که با نوشتن شعری که در رابطه با تمام لحظه های معمولی زندگیتان است شانستان را برای این که تعداد مخاطبین بیشتری داشته باشید افزایش دهید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما به عنوان فردی که تصمیم گرفته است تا برای اولین بار شعر بنویسد و نمی داند که این شعر نوشتن را باید از کجا شروع کند تصمیم می گیرید تا در رابطه با تمام لحظه های زندگی کاملا معمولی خودتان بنویسید می توانید انتظار داشته باشید که این موضوعات می توانند منجر به موضوعاتی کاملا شاعرانه شوند و می توانند باعث شود که تعداد افرادی که شعر شما را به عنوان خواننده می خوانند بیشتر شوند. ممکن است در نگاه اول این موضوعات کاملا معمولی و طبیعی به نظر برسند ولی حقیقت این است که بعد از مدتی وقتی که شما بتوانید از همین موضوعات معمولی و طبیعی شعرهایی زیبا بیرون بیاورید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بتوانید این موضوعات را تبدیل به موضوعاتی کاملا شاعرانه کنید به میزان بسیار زیادی بیشتر شود. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند منجر شود که شما از یک شاعر کاملا معمولی تبدیل به یک شاعری بزرگ شوید و بتوانید احساسات شعری خودتان را به راحتی انتقال دهید. بنابراین موضوعات معمولی را ساده نینگارید!

21-  درباره موسیقی شعر بگویید!

در رابطه با موسیقی شعر گفتن هم می تواند یکی دیگر از روش هایی باشد که شما می توانید با استفاده از این رو شانس خودتان را برای این که یک شعر بهتر بنویسید به میزان زیادی افزایش دهید. همان طور که می دانید موسیقی نیز مانند دیگر هنرهایی که در دنیا وجود دارد یک هنر است و در صورتی که شما فکر می کنید می توانید درباره این هنر شعر بگویید بدون تردید و بدون درنگ باید این کار را انجام دهید. این کار می تواند به میزان زیادی بر روی کیفیت کارهای ادبی شما تاثیر داشته باشد و می تواند باعث شود که شما شانس بسیار زیادی را برای موفقیت داشته باشید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که گوش دادن به موسیقی هم می تواند بر روی بالا بردن این احساس شاعرانه در شما تاثیر داشته باشد و بنابراین در صورتی که تصمیم گرفته اید تا در زمینه موسیقی شعر بگویید یکی از بهترین کارهایی که می توانید انجام دهید این است که شرایطی برای خودتان ایجاد کنید که وقتی که در حال گوش دادن به موسیقی هستید این شعر گفتن را انجام دهید چون در این حالت می توانید درباره این صدایی که می شنوید بهتر شعر بگویید. شما می توانید در این رابطه با کلماتی کار را شروع کنید که کلماتی بسیا زیبا و دل انگیز می باشند و بر روش شما تاثیر زیادی دارند. به عنوان مثال می توانید با این کلمات شروع کنید:

" این صدای جاودانه و جادویی که در گوش من نواخته می شود...."

22-  درباره دورترین خیالاتی که در ذهنتان وجود دارد بدون ترس شعر بگویید!

 

شما همچنین می توانید در رابطه با دورترین و جذاب ترین خیالاتی که فکر می کنید ممکن است در ذهنتان وجود داشته باشد شعر بگویید. همان طور که در بخش های گذشته نیز اشاره کردیم این که شما فکر کنید که شعر گفتن چیزی است که شما برای آن نیاز دارید به این که در یک چارچوبی وارد شوید به هیچ عنوان درست نیست. شما برای این که بتوانید به خوبی شعر بگویید به هیچ عنوان نیازی به هیچ کدام از این چارچوب ها ندارید و باید سعی کنید تا به راحتی پرنده خیال خودتان را پرواز دهید و تمام تلاشتان را بکنید برای این که یک شعر خوب را بگویید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که در بسیاری از موارد افرادی که می خواهند یک شعر خوبی را بگویند وقتی که از این روش استفاده می کنند می توانند به میزان بسیار بیشتری نسبت به زمانی که از تخیلات خودشان استفاده نمی کنند در شعر گفتن موفق تر باشند. از این رو بهترین کاری که شما می توانید انجام دهید این است که پرنده خیال خودتان را کاملا رها کنید و تمام تلاشتان را بکنید برای این که بتوانید به خوبی درباره چیزهایی که دوست دارید شعر بگویید. این کار می تواند منجر به این شود که در بسیاری از موارد شما موفق شوید شعرهایی بگویید که بسیار جذاب باشند.

23- از نقطه نظر یک حیوان شعر بگویید!

 

یکی دیگر از روش هایی که شما می توانید با استفاده از این روش شعرهایی بنویسید که در بسیاری از موارد بسیار جذاب و یا حتی ماندگار باشند این است که سعی کنید تا با استفاده از تصور قوی و شاعرانه ای که دارید این شعرها را از دیدگاه حیوانات بنویسید. این کار می تواند هم به شما کمک کند تا احتمال این که بتوانید در شعر نوشتن موفق تر شوید را بهتر کنید و هم این که می توانید در این حالت انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بتوانید به میزان زیادی دیگران را با استفاده از این شعر و شعرهایی مانند این شعر تحت تاثیر قرار دهید افزایش پیدا کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما تمام تلاش خودتان را می کنید برای این که از حالت انسانی خودتان خارج شوید و دنیایی که می بینیم را از دیدگاه یک حیوان ببینید حالا چه در این کار موفق باشید و چه در این کار موفق نباشید می توانید انتظار داشته باشید که شانس شما برای این که بتوانید به میزان زیادی زندگی شعری خودتان را به عنوان یک شاعری که تصمیم گرفته است تا شعرهایی زیبا بنویسد و کاری کند که دیگران هم بتوانند شعرهای زیبای او را بخوانند بهتر کنید و در نهایت می توانید انتظار داشته باشید که با استفاده از این روش بتوانید وضعیت خودتان را به عنوان یک شاعر رونق ببخشید.

24- در صورتی که یک مرد هستید از دیدگاه یک زن و در صورتی که یک زن هستید از دیدگاه یک مرد شعر بنویسید!

در صورتی که یک مرد هستید می توانید از دیدگاه یک زن و در صورتی که یک زن هعستید می توانید از دیدگاه یک مرد شعر بنویسید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است که این کار می تواند به میزان زیادی به شما کمک کند تا نسبت به زندگیتان دیدگاه بهتری داشته باشید. تحقیقات نشان داده است که این کار به میزان زیادی باعث می شود که شما نسبت به جنس مخالف خودتان یک دیدگاه بهتری پیدا می کنید و علاوه بر آن انجام دادن این کار می تواند منجر به این شود که شما این توانایی را داشته باشید برای این که بتوانید یک دیدگاه شاعرانه ای نیز نسبت به جنس مخالف داشته باشید. این کار همچنین باعث می شود که شما بتوانید به میزان خیلی بیشتری جنس مخالف خودتان را درک کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شما یک مرد باشید وقتی که به عنوان یک شاعر خودتان را به جای یک زن می گذارید می توانید انتظار داشته باشید که این زن را به خوبی درک کنید و مشکلاتی که ممکن است این زن به عنوان زن بودنش در جامعه های مختلف و در زمان های مختلف داشته باشد را نیز به خوبی درک کنید. از این رو می توان اینگونه نتیجه گیری کرد که بودن در این حالت می تواند به شما کمک کند تا دیدگاه مناسب تری نسبت به زندگی داشته باشید و شانستان برای این که شاعر بهتری شوید را به میزان بیشتری زیاد کند.

25-  درباره طوفان بنویسید!

یکی دیگر از چیزهایی که شما می توانید برای این که شعر خوبی بنویسید از آن به عنوان سوژه استفاده کنید؛ طوفان هایی است که اتفاق می افتد. البته شما برای این که یک شعر ناب بنویسید به هیچ عنوان نیازی نیست که در اطراف محل زندگی شما چنین طوفانی اتفاق افتاده باشد. در حقیقت اصلا نیازی نیست که طوفانی کلا اتفاق افتاده باشد و حتی همین که شما بتوانید چنین طوفانی را در ذهن خودتان تجسم کنید می تواند به میزان زیادی به این موضوع کمک کند که شما بتوانید یک شعر ناب بنویسید. وقتی که شما درباره طوفان می نویسید می توانید از بخش زیادی از احساسات و عاطفه هایی که دارید استفاده کنید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته است نشان داده است که وقتی شما سعی می کنید تا درباره طوفان مطالبی را بنویسید در حقیقت این احساس به شما دست می دهد که می توانید به راحتی و با استفاده از تمام اطلاعاتی که دارید یک صحنه ای را تجسم کنید و سپس سعی کنید تا برای این صحنه چیزهایی خیال انگیز بنویسید. یکی از خوبی هایی که شعر گفتن می تواند برای شما داشته باشد این است که شما به راحتی این توانایی را خواهید داشت که از صور خیال استفاده کنید و بنابراین به این روش می توانید انتظار داشته باشید که تصاویری را به کارتان اضافه کنید که بی نهایت خیال انگیز می باشند و به این شکل می توانید کاری کنید که افرادی که با شما در خواندن این شعرها همراهی می کنند را نیز با خودتان به عمق این خیال ها ببرید. طوفان نیز یکی دیگر از بهترین چیزهایی است که شما می توانید برای یک سوژه برای این که یک شعر خوب بنویسید از آن استفاده کنید.

26-  درباره سپیده دم شعر بنویسید!

یکی دیگر از چیزهایی که شما می توانید از آن به عنوان موضوعی برای نوشتن شعرهایتان استفاده کنید؛ سپیده دمان است. تحقیقات نشان داده است که این موضوع می تواند یکی از بهترین موضوعاتی باشد که شما از آن استفاده کنید و شعر خودتان را بنویسید. دانشمندانی که در این زمینه کار می کنند بر این باورند که یکی از بهترین کارهایی که افرادی که تازه می خواهند به نوشتن شعر شروع کنند می توانند انجام دهند این است که در رابطه با سپیده دمان و طلوع خورشید شعر بنویسند. این کار می تواند به آن ها کمک کند تا یک دیدگاه شاعرانه بهتری نسبت به زندگیشان و همچنین نسبت به موضوع مورد نظر داشته باشند. تحقیقات همچنین نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا درباره سپیده دم شعر بنویسید احساس بهتری نسبت به این زمان از روز خواهید داشت و حتی این موضوع باعث شود شما برای این که در آن حال و هوا قرار بگیرید آن ساعت از خواب بیدار شوید و برای دیدن سپیده دم به پارک ها بروید که این خودش می تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامتی جسمی و البته روحی شما داشته باشد.

27-  درباره بی قراری هایتان بنویسید!

یکی دیگر از چیزهایی که می تواند برای شعر نوشتن شما سوژه خوبی باشد این است که سعی کنید تا درباره بی قراری هایتان بنویسید. تحقیقات نشان داده است که این نیز می تواند یکی از روش های بسیار مناسب برای شمایی باشد که تازه شروع به نوشتن شعر کرده اید. تحقیقات نشان داده است که این کار می تواند منجر به این شود که دیدگاه شما نسبت به زندگی که دارید به میزان بسیار زیادی تغییر کند. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان داده است وقتی که شما سعی می کنید تا احساساتی را که دارید به این شکل برای دیگرانی که قرار است به عنوان خواننده شعر شما را بخوانند بازگو کنید می توانید انتظار داشته باشید که در آن ها این احساس را ایجاد کنید که نسبت به شما اندیشه بهتری داشته باشند. به عبارت دیگر در این حالت شما می خواهید به میزان بیشتری با آن ها رابطه برقرار کنید چون در حال به اشتراک گذاشتن انسانی ترین و بهترین احساسات خودتان با این افراد می باشید. بنابراین سعی کنید تا درباره تمام وسوسه هایی که دارید با آن ها مطالبی را به اشتراک بگذارید. به عنوان مثال در صورتی که برای این که به جایی بروید هیجان دارید و احساس می کنید امشب نمی توانید تا فردا صبر کنید که این اتفاق مهم بیفتد می توانید احساسات خودتان را هم به صورت شعری بنویسید. البته نوشتن این وسوسه ها و بی قراری ها که در ذات تمام انسان های جهان می باشد چیز جدیدی نیست و ما فارسی زبانان در ادبیات خودمان با چنین سبک شعرها و نوشته هایی به کرات برخورد کرده ایم. به عنوان مثالی بارز را می توان این تکه شعر دانست:

"سر آن ندارد امشب که برآید آفتابی 

چه خیال ها گذر کرد و گذر نکرد خوابی"

در این بیت شاعر حالت پریشان و آشفته خودش را به صورت شعری برای خواننده هایی که شعرش را می خوانند بازگو می کند و بیان می کند که چقدر بی قرار است.

28-  درباره خیانت شعری بگویید!

یکی دیگر از روش هایی که شما با این روش می توانید سوژه خوبی برای شعر گفتنتان پیدا کنید این است که سعی کنید تا در رابطه با خیانت شعری بگویید. تحقیقاتی که در این زمینه انجام گرفته نشان می دهند که وقتی شما درباره خیانت شعر می گویید در صورتی که بتوانید از المان های دیگری هم که در این زمینه وجود دارد استفاده کنید می توانید انتظار داشته باشید که دیگران را تشویق کنید برای این که شعر شما را بخوانند. البته خواندن شعر شما به این شکل ممکن است برای بسیاری از افرادی که دوست ندارند تا شعرهای به این شکل بخوانند و ترجیح می دهند شعرهایی لطیف و سرشار از عواطف انسانی بخوانند کمی دشوار باشد ولی حقیقت این است که در صورتی که برخی از پارامترها را در کار رعایت کنید می توانید انتظار داشته باشید که تا حد زیادی با استفاده از این سوژه شعر مناسبی نوشته باشید.



[ دوشنبه 09 خرداد 1401 ] [ 11:34 ] [ روشنک ]